dimarts, 11 de novembre del 2014

Medusa gegant

Parlant de meduses... Aquesta s'anomena medusa Nomura i és la més gran que existeix, ja que pot arribar a fer fins a 2 metres de llarg i a pesar més de 200 kg. Sol trobar-se en els mars de Japó, Xina i Corea. En els últims temps, s'ha convertit en una plaga, ja que s'ha multiplicat en grans quantitats. Això ha provocat que els pescadors n'agafin moltes amb les xarxes de pesca i que el peix que s'agafa barrejat amb elles no es pugui aprofitar perquè està aixafat o perquè ha agafat part de les substàncies verinoses dels seus tentacles al estar-hi en contacte. Hi ha vaixells que n'han arribat a agafar...1500 en un dia!!!
Tot i això, no deixen de ser espectaculars. Us en poso alguna imatge i també un vídeo perquè les veieu:


4 comentaris:

  1. a mi hem faria por trobarme això es inpresionant

    ResponElimina
  2. jo em trobo aixo cara a cara i...no se no se suposu que em quedaria paralitzada

    ResponElimina
  3. una vegada vaig anar a una platja i una anguila s`estava enfonsant a la terra i la vaig trepitjar sense voler.
    despres es va tornar botja i es va enfonsar. per què?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, doncs si la vas trepitjar imagino que li devies fer mal i per això es retorçava... i es devia enterrar per protegir-se de possibles "nous atacs", jeje

      Elimina